söndag 24 juni 2012

Puppy attack!

Idag fick jag äran att vara lite valpvakt när Bianca skulle iväg på ett ärende. Jag är förvånad över att hon vågar lämna henne hos mig då risken för att jag knycker henne är väldigt stor=)
Lyra blev överlycklig över att få en alldeles egen lekkamrat (och kusin) här hemma för ett tag.


Mycket praktiskt att ligga under soffan och leka

Och se väldigt söt ut



Två skorpionsvansar



Svårt att försöka ställa och fota samtidigt

Happyface!
Mycket nätt och liten tunga?


Lyra: Det där är ju min tuggpinne...

"Vad har du där?"



Joplin får syn på katten

Lyra hjälper till att stirra så att inte Joplin ska känna sig fånig.

"Undra om den vill leka med just mig?"









9 kommentarer:

  1. Åh vad dom är fina, dom klär ihop med varandra! Tusen tack igen för hjälpen idag :)

    SvaraRadera
  2. Btw så hade jag ju din bil som gisslan ifall du skulle försöka dig på nått ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så, jag hade enbart roligt! haha det var precis det jag svarade Sofia när hon frågade hur du vågade lämna Joplin hos mig =)

      Radera
  3. Gud vilka härliga bilder... ÅÅH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man önskar ju att man kunde behålla henne för evigt=) Och det är inte bara för att valpar är söta utan för det är så fint att se hur Lyra är med henne och man inser att man "skulle" kunna ha en till hund =)

      Radera
  4. Åh så kul med boxerbus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja=) Jag ska lätt bli en boxer i mitt nästa liv!

      Radera
  5. Åh vad härligt det ser ut!!
    Lyra leker ju så försiktigt med henne.. Hon skulle bli en bra mamma ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag njöt när jag såg dem leka =) Ja det skulle hon! Hon sa ju även till när hon tyckte det var dags att ta det lugnt, så ja hon skulle ha varit en supermamma =)

      Radera