onsdag 9 februari 2011

Vilda och Berömda

Varför inte dra nytta av ett annorlunda utseende? Ja som ni vet så har ju Lyra en rätt speciell täckning. Och det är ju just hennes teckning som drar till sig så oerhört mycket uppmärksamhet! Av alla hundar man har haft genom åren så har jag aldrig varit med om liknande. Man går på gatan och ena efter den andra människan blir helt till sig när de ser henne.
Så i helgen så satt jag och surfade runt lite på nätet och snubblade in på ”Vilda och Berömda”, en modellagentur för djur.
Och så tänkte ”äh, varför inte?” så jag skickade in ett mejl med bild och berättade om alla roliga tricks Lyra kan, och nu är hon anmäld och är med på hemsidan!  
Gå gärna in och titta på ”Modellhundarna"  (Lyra finns ju numera med där också)

4 kommentarer:

  1. Det var värst - modell! Håller tummarna för skojiga jobb. Men varför skickade du inte in bilden med rättuppstående öronen..? : )
    Pia

    SvaraRadera
  2. Ja vi får hålla tummarna för att det dyker upp något, det vore verkligen jättekul!

    Haha ja, jag kanske borde ha tagit den istället, men då kanske de inte hade kunnat gissa vilken ras hon tillhör :) Fast å andra sidan så visar ju det hur "mångsidig" hon är!

    //

    Emmy

    SvaraRadera
  3. Hej, jag hittade också den sidan och har anmält en av våra 3 hundar dit, han är en springel spaniel/schäfer hane på 4,5 år...Mvh.Marie, så söt din vovve är .....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Hur har det gått för er där? Har ni fått några erbjudande från dem? Vad heter din vovve, vill gärna gå in och kika på den =)

      Radera