lördag 10 mars 2012

Lördagspromenaden

Lördagspromenaden var hur mysig som helst, även om jag av misstag hade tagit fel skor och inte tagit kängorna och blev helt lerig och dyngsur om fötterna. Till största delen höll vi oss till gångvägen istället för inne i skogen som vi brukar. Passade även på att filma min lilla sötnöt också.
Första filmen så såg jag den lilla hyddan på avstånd och visste att Lyra skulle gå in och kika i den och tog upp och började filma precis innan hon såg den. Eter en kort stund ser man hur Lyra fångar upp ett spår - en annan hund som precis har gått där. Lyra trippar runt hyddan och man ser hur hon får syn på den andra hunden - och sen kommer för att skvallra! Duktig loppa=)


Video nummer två tyckte jag bara var så skojig för jag i princip hör hur hon går och nynnar "lalalalal ooooh ett litet hål, kan man titta i? lalalalal" Det enda som saknas är en liten korg med bullar och en röd scarf.


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar