lördag 10 mars 2012

Nytt men gammalt

I veckan fick jag hem ett nytt halsband till Lyra, fast gammal med andra ord begagnat. Tycker det är en väldigt bra grej det här med tradera att man kan komma över snygga halsband till bra pris. Allt måste ju inte vara nytt, och så länge det är helt och i bra skick så är det bara bra om man kan köpa begagnat ibland också tycker jag.
Jag har däremot beställt ett halsband från hon Mikaela jag pratade om som bör bli klart om någon vecka. Kommer bli riktigt kul att få hem ett halsband som har tillverkas efter ens egna önskemål.
Såhär ser det ut som jag köpte på tradera. Sen kanske öhm.. jag köpte ett till där. Fast det var ett vanligt simpelt halsband, så det behöver jag inte ens visa =)


4 kommentarer:

  1. Hundar bryr sig inte om det är nytt eller gammalt, jag tycker också att Tradera är kanon och blocket, sedan går jag mycket på loppis här i närheten, köper, täcken, koppel, halsband och hundbäddar och för en billig peng, så länge det är helt så är jag nöjd...Mvh.marie, vad fint halsband du fyndade...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej precis, de skiter ju i vilket. Halsband i skinn blir ju oftast bara bättre när de har blivit använda ett tag också. Åh loppmarknad med hundsaker hade ju varit en dröm! Vart hittar du dessa?=)

      Radera
  2. I jordbro där jag är uppvuxen och bott 27 år av mitt liv, så har de loppis varje lördag från 10-14 ,där brukar jag fynda lite saker, inte så mycket hundsaker, det gör jag på Lissma Loppis, i Huddingen, de börjar igen på våren, då är det öppet mellan 10-16, och där har jag hittat både koppel, halsband och hudtäcken....underbart....Mvh.Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh, då måste jag nästan ta och åka dit någon gång =) Nånting kan man alltid hitta:P

      Radera