fredag 16 mars 2012

Saknade hundar

Ville bara göra ett litet inlägg om hundar som blivit stulna eller har sprungit bort..
Först ut har vi "Dali" en vit boxerhane som stals i Malmö i Juni 2011. Se Länk här för annonsen på blocket
Dali

Winston 7 månader gammal försvann från sitt hem i Björkåsen, Nykvarn utanför Södertälje söndag den 11/3 2012
Länk till facebooksidan för Winston



Sen har vi "Nanook", en Australian Shepherd  Nanook stals från sitt hem strax norr om Åkersberga den 15/9-2010.
Länk till efterlysning på facebook

2 kommentarer:

  1. Obehagligt lika mina pojkar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte lite på dig när jag såg dem.. Alltså bara tanken på att ens hund skulle försvinna och man inte vet om den lever eller är död skulle ju driva en till vansinne. Jag hoppas verkligen de hittar sina älskade hundar..
      Jag kan inte låta bli att tänka på hur glad jag är att Lyra har en så himla annorlunda teckning. Skulle hon ha varit helt vit hade det ju varit hur svårt som helst att försöka hitta henne om hon blev stulen. Nu hade man ju haft en större chans i alla fall..

      Radera