söndag 29 januari 2012

Härlig vinterdag!

Ja det är verkligen helt fantastiskt väder ute idag! Jag och Lyra tog oss en promenad upp på hammarbybacken och sedan ner in i Nackaresarvatet. Skönt för oss båda att komma ut och röra oss lite kände jag. Igår var jag ute hos mina föräldrar och målade om deras badrum hela dagen och sen bar de iväg hem och vila på soffan resten av kvällen. Lite bilder från dagen
Hitta hunden

På väg upp

Fina Lyra

Tog och kastade upp lite snö i luften för att försöka få någon häftig bild på Lyra

Tar sats

Helt lysande bild! Hon är en bra bit upp i luften=)


Hehe hon ser ut som en gigant

Precis kommit ut från Nackaresarvatet

5 kommentarer:

  1. Härligt! Tänkte faktiskt på er idag när vi åkte mot Tenntorp (vi hade sökträning idag) och passerade Nackareservatet, via Sickla. :)

    SvaraRadera
  2. Tenntorp, vart ligger det? Ringer ingen klocka, Trinntorp har ja hört men inte Tenntorp=). Ja vi är där rätt ofta, så sjukt skönt att ha så mycket blandad natur så nära! Hoppas sökträningen gick bra för er idag btw:)

    SvaraRadera
  3. Hammarbybacken, den är jobbig! haha!
    Var det inte mycket folk/skidåkare? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lite tungt i vissa lägen upp, men jag går upp på "baksidan". Där är det en mer slingrig väg som inte blir lika brant. I stora backen där liftarna går var de hyffsat med folk, men inte galet. Men i lilla backen är det alltid fullsmockat med barn! =)

      Radera
  4. Tenntorp ligger mellan Hellasgården och Älta. Jadå, sökträningen gick bra och Ester skötte sig bra. :)

    SvaraRadera