tisdag 17 januari 2012

Tio-i-topp han/tiknamn

Blev något knas när jag skulle göra detta inlägg förut, så nu gör jag ett nytt försök.
Var inne på canis hemsida och kikade på vilka hundnamn som skulle vara i "10-i-top".
Några av namnet vet man ju några personer som har hundar som har, tex "Balder" :) . Och jag har själv haft en som liten vid namn "Bamse". Ronja hade vi en som hette på hunddagiset jag jobbade på för många år sen, King har jag haft en kompis som hade en hund som hette.  Men i övrigt var det inte så många som jag kände var jättevanliga för mig.
Vet inte från vilket år detta är men något år har det i alla fall varit såhär.
Hannamn
1. Dennis
2. Pepper
3. Rex
4. Ruff
5. Balder
6. Bamse
7 Marco
8. King
9. Max
10. Nero

Tiknamn
1. Mira
2. Tinka
3. Kira
4. Pepsi
5. Gaia
6. Ronya
7. Toya
8. Nikita
9.Sandy
10. Pia

2 kommentarer:

  1. å Jag som trodde Jag valt ett ovanligt namn :P hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tyckte jag med att du har, just därför blev jag så förvånad när jag såg "Balder" med på listan=)

      Radera