tisdag 24 januari 2012

Prylar

Idag fick jag mitt paket från Engelsons! Jag shoppade bland annat ett par thermobyxor som satt riktigt skönt! Oftast så brukar thermobyxorna vara för korta för mig, eller för långa för jag måste välja en så himla stor storlek för längden ska vara rätt, vilket gör att de sitter dåligt. Men dessa satt jättebra och var ju väääldigt billiga! 169:- på rea är ett rent fynd! Skönt med bra fickor på sidorna också för diverse hundtillbehör =)
Sedan blev det ett par thermoleggings som man kan kombinera med vanliga byxor om man inte tänkte ha thermobyxorna. Och till sist så blev det ett väldigt simpelt reflexkoppel. Detta var lite tunnare än vad jag hade tänkt men det gör inget då jag bara är ute efter reflexeffekten nu när det är som mörkast. Men jag är verkligen nöjd med mina köp!
Reflexkoppel för ynka 49 :-

Thermoleggings för 89:-

Thermobyxor för 169:-

4 kommentarer:

  1. overallen är köpt hos rödets gård och är från hurtta! hihi, vad söt hon var med morotsjakten! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah tack! Då ska jag nog ta och kolla upp den och se om Lyra skulle kunna passa i den =)
      Haha ja jäklar vad jag garvade dag två när hon sprang fram och letade efter moroten =)

      Radera
  2. vilket billigt reflexkoppel! det vill vi också ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen ett sådant där "bra att ha"! Det var lite lite för lätt för oss, men det var lite det jag var ute efter också. Perfekt när man ska ut och träna lydnad eller gå i skogen när man vill kunna lägga ner kopplet i fickan utan att de tynger ner eller tar upp en jäkla massa plats =)

      Radera